070 - 219 96 60 info@adminspecials.nl

Interim Diensten

Admin-Specials kunt u inhuren als interim administrateur en boekhouder, voor bedrijven die bepaalde financiële en administratieve processen voor korte of langere periode willen uitbesteden.

Neem contact op

Snel geregeld

Belastingaangifte

Kostenefficiënt

Betrokken

Interim Diensten

Binnen onze interim dienst wordt Admin-Specials ingehuurd om uw onderneming te ondersteunen bij bepaalde (tijdelijke) administratieve werkzaamheden, waar u graag een goede interim professional voor inschakelt. Dit kan bij een groot project zijn, bij speciale verbeteringstrajecten op de afdeling administratie en boekhouding, bij reorganisaties, ziekte, tijdelijke zwangerschapsvervanging of omdat u graag de expertise en kennis van een interim administrateur wilt inschakelen.

Wat zijn uw voordelen met onze interim diensten?
– Hoge mate van flexibiliteit en tijdelijke arbeidskracht.
– Beperking van financiële risico binnen uw bedrijf
– Jarenlange ervaring met de administratie bij diverse bedrijven
– Gebruik kunnen maken van externe kennis en expertise
– Maximale resultaten binnen een vooraf bepaalde periode
– Hoge kosten besparen op vast personeel.

Diverse interim functies
Admin-Specials voert als interim administrateur en boekhouder diverse functies uit, waaronder de debiteuren en crediteuren administratie. Als ondernemer bepaalt u zelf hoe lang onze interim service voor administratie en boekhouding nodig is. Dit kan voor zowel een kortdurend project zijn, of voor bepaalde vaste uren per week of gedurende een paar maanden. Dit is mede afhankelijk van uw behoefte. Als interim administrateur voeren wij voor meerdere bedrijven de debiteuren en crediteuren administratie, grootboekadministratie en ander administratieve- en financiële processen uit.

Waarom is een interim administrateur voor u interessant?
U bepaalt zelf voor welke periode u graag van onze interim administratieservice gebruik wilt maken. U spreekt met ons door wat de werkzaamheden zijn en een eventuele inschatting van de te werken uren of de omvang van een bepaald project. Na overleg gaat de interim administrateur bij uw organisatie aan de slag, net zo lang het nodig of gewenst is.

Meer informatie over onze interim administratieservice?
Zoekt u een interim administrateur in de regio Den Haag en omstreken, die u ondersteunt bij bepaalde administratieve-, financiële projecten of inherente taakgebieden? Vraag gelijk meer informatie en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor een kennismakingsgesprek.

Radarstraat 1
2525 KC, ‘s-Gravenhage

T. 070 – 219 96 60
E. info@adminspecials.nl
W. www.adminspecials.nl

Openingstijden
Maandag09:00 – 18:00
Dinsdag09:00 – 18:00
Woensdag09:00 – 18:00
Donderdag09:00 – 18:00
Vrijdag09:00 – 18:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten

Bezoek enkel op afspraak

Neem contact op