070 - 219 96 60 info@adminspecials.nl

Over Admin Specials

Wij lopen graag warm voor cijfertjes en vinden het een uitdaging om elke administratie, boekhouding of jaarrekening tot in de puntjes te verzorgen. Daar plukt u tenslotte weer de vruchten van!

Neem contact op

Over ons

Met onze jarenlange ervaring in de detachering, in diverse functies bij verschillende bedrijven, waaronder bij diverse accountantskantoren zoals Ernst & Young en PWC, heeft Admin-Specials alle kennis en expertise als administratiekantoor in huis.

Wat vinden wij belangrijk?
De volgende onderscheidende kenmerken vinden wij erg belangrijk:
– Hoge mate van deskundigheid en jarenlange werkervaring
– Adviseurs met een breed netwerk om al uw vraagstukken te beantwoorden
– Optimaal persoonlijk contact; wij kennen u graag bij naam
– Altijd een vaste contactpersoon en korte communicatielijnen
– Snel inspelen op veranderingen in de financiële sector en belastingzaken
– Altijd een op maat gesneden administratiepakket

Missie & Visie

“Wij doen de cijfertjes en u houdt zich bezig met uw core business”

Met veel passie en enthousiasme voor onze werkzaamheden, zien wij het telkens weer als een uitdaging om voor u kosten te besparen op een correcte administratie en boekhouding. Het scheelt u veel tijd, stress en hoofdzorgen, als u het veilig kunt uitbesteden, zodat u er zelf geen omkijken meer naar heeft. Ieder zijn vakgebied nietwaar? Wij zien het als onze missie om zo veel mogelijk ondernemers en bedrijven in regio Den Haag en omgeving te adviseren en te helpen.

Onze werkwijze

Stap 1: Kennismakingsgesprek

Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. In dit gesprek brengen we samen in beeld hoe wij u het beste kunnen helpen. Ook laten wij zien hoe u uw administratie kunt vereenvoudigen. Of u nu graag online of liever nog met papier werkt. Geeft u gerust aan hoe u het wilt hebben, wij passen onze dienstverlening graag aan op uw wensen.

Stap 2: Prijsindicatie

Tijdens het gesprek geven wij u direct een prijsindicatie van de kosten. U hebt veel invloed op de prijs. Als u veel zelf doet, houdt u de kosten laag. Wilt u liever zo min mogelijk administratieve zorgen, dan verrichten wij eenvoudigweg meer werkzaamheden. In de overzichtelijke prijsindicatie die u na het gesprek ontvangt, ziet u in één oogopslag welke werkzaamheden wij voor u gaan verrichten.

Stap 3: Werkzaamheden

Als u akkoord bent met de prijsindicatie, gaan wij voor u aan de slag. Uw belastingaangifte, salarisadministratie en boekhouding zijn bij ons in goede handen. Tijdens het verzorgen van de werkzaamheden geven wij u graag pro-actief advies. Bijvoorbeeld over belastingvoordelen of over hoe u uw boekhouding kunt vereenvoudigen. Tegenwoordig is heel veel ook digitaal mogelijk. Handig!

Stap 4: Afronding

Na afronding van de werkzaamheden ontvangt u van ons de factuur. Deze is conform de eerder afgegeven prijsindicatie. Uiteraard blijven wij u na deze opdracht graag van dienst. Ons doel is om een duurzame relatie aan te gaan. Wij zijn dan ook trots dat veel opdrachtgevers ons al tientallen jaren weten te vinden. Want als we elkaar goed kennen, kunnen we nog betere adviezen geven. En daar profiteert u direct van!

Radarstraat 1
2525 KC, ‘s-Gravenhage

T. 070 – 219 96 60
E. info@adminspecials.nl
W. www.adminspecials.nl

Openingstijden
Maandag09:00 – 18:00
Dinsdag09:00 – 18:00
Woensdag09:00 – 18:00
Donderdag09:00 – 18:00
Vrijdag09:00 – 18:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten

Bezoek enkel op afspraak

Neem contact op